onsdag 15 oktober 2014

Mikael + Anna = kärlek

Jag ligger efter med bloggandet, men nu är jag på banan igen!

I augusti fotograferade jag Mikaels och Annas känslofyllda bröllop hemma i deras parkliknande trädgård i Kävlinge. Det var ett bröllop med stort fokus på vänner och familj, brudgummens syster med familj var med hela tiden via Skype från USA och vigseln skedde i vardagsrummet så att även de kunde vara med. Vackra Anna kom gåendes över gräsmattan med sina tärnor som var barfota och möttes av en rörd blivande make. Under vigseln läste deras dotter Linn en dikt och Anna sjöng "Utan dina andetag" vilket gav hela ceremonin en ännu starkare personlig känsla av värme och kärlek.
Efter vigseln tog jag porträttbilder inte bara på brudparet utan på hela familjen med farmor och farfar och morfar och alla barnen. En dag med oerhört mycket kärlek och starka känslor! Jag är så glad att jag fick vara med!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar